"Бездітні рейси" в "бездітні готелі"

Незабаром північно-європейські авіакомпанії практично заборонять пускати на борт літака дітей. Це пов'язано з особливістю виховання дітей, прийнятим зараз в Швеції і інших скандинавських країнах, згідно з якими стає модним залишити дитину в спокої і не мучити його моралями. У підсумку, діти вільні робити все, що захочуть, а пасажири все частіше скаржаться на крики і плач під час польоту.
Про нову тенденцію на «бездітні рейси», яка активно поширюється зараз в Північній Європі. Родоначальницею рейсів child free вважається Швеція, яка, завдяки турботі держави про сім'ю, зараз переживає справжній бум народжуваності. Це пов'язано не тільки з пільгами працюючим мамам і гідною якістю життя в країні, а й економічними перельотами від місцевих авіакомпанія для сімей.
Однак найбільше в Швеції зараз стало модним залишати маленьких дітей в спокої і не мучити їх моралями. Тому все частіше чуються скарги від пасажирів, які незадоволені горланять і бігаючими по салону дітьми. Природно, різко зріс попит (і пропозицію) на польоти child free, тобто з гарантією, що в літаку не буде дітей до 12 років.
Британська авіакомпанія Thomas Cook Airlines і німецька Tui Fly вже також пропонують своїм клієнтам рейси без дітей. Так, на Крит і Майорку два рази в тиждень літають літаки тільки для дорослих. Вони направляються в готелі, де дотримуються такої ж «антідетской» політики. Мода не могла залишити поза увагою й інші міжнародні авіакомпанії, які теж почали надавати послугу польотів без дітей.
Наприклад, в США Національна рада з безпеки перевезень недавно зажадав у Федерального управління цивільної авіації США ввести правила «один пасажир - одне місце». Таким чином, новонароджені не зможуть більше подорожувати на руках у мами, не дивлячись на додатковий ремінь безпеки, як того вимагають правила більшості європейських компаній. Тепер вони зобов'язані будуть сидіти в невеликому кріслі, а вартість квитка для буде зниженою. Але, необхідність платити за окремий квиток для новонародженого змусить батьків кілька разів подумати - чи брати з собою дитину.
Для дітей старшого віку в США і на американських рейсах з Європи передбачена нова міра безпеки: додатковий до основного ремінь. Це допоможе знизити можливість поранень при виникненні надзвичайних ситуацій. До того ж діти будуть змушені протягом всього польоту сидіти в кріслі, у них буде менше можливостей бігати по салону літака. Поки це всього лише пропозиція, яким не могли не обуритися американські багатодітні сім'ї - їм в разі його затвердження чекають величезні витрати.
Авіакомпанії південної Європи (наприклад, Alitalia і Meridiana) поки дозволяють присутність на рейсах неповнолітніх. Дитина у віці від 5 до 14 років зобов'язаний сидіти в окремих кріслах.
Згідно зі статистикою, під час канікул 600 тисяч дітей у віці від 5 до 14 років подорожують на борту літаків Великобританії, 410 тисяч - Франції, 70 тисяч дітей літають літаками німецької Lufthansa. Таким чином, приблизно 10 тисяч з них є постійними клієнтами, тому ці перевізники поки думають - чи варто заборона на дітей недоотриманого прибутку від маленьких пасажирів, багато з яких народжені, щоб літати.

Похожие страницы