Стратегія взаємодії з клієнтом в потрібний час в потрібному місці.

У наші дні мандрівник, особливо здійснює бізнес-турне, вже не мислить своєї поїздки без сучасних засобів зв'язку. Багато готелів, усвідомивши цей факт, намагаються залучити нових клієнтів наявністю всіляких техновінок, які роблять перебування постояльця більш комфортним. Одні пропонують спеціальний додаток для смартфонів, через яке їх гості можуть змінювати час заїзду або замовляти послуги камердинера. Інші встановлюють в спортзалах або навіть номерах канали з відео-уроками по фітнесу з віртуальним інструктором. "Готелі прагнуть розробити стратегію взаємодії з клієнтом в потрібний час в потрібному місці", - вважає віце-президент агентства з дослідження ринку подорожей PhoCusWright Лоррейн силі.
Мандрівники, чиї будинки та квартири стали більш технологічно оснащені, хочуть такого ж рівня обслуговування і під час поїздок. Причому їх переваги багато в чому залежать від віку і характеру роботи. Так, у більш молодих туристів, в основному у бізнесменів, підвищені вимоги, багато в чому через те, що відсутність необхідного техобладнання негативно позначиться на їх роботі. Їм необхідний безкоштовний Wi-Fi у всьому готелі, високошвидкісний інтернет і спеціальні програми для їх планшетів, які дозволяли б швидко і не виходячи з номера замовити послугу консьєржа або столик в ресторані. Згідно з міжнародними дослідженнями, проведеними в минулому році, 91% бізнесменів використовує ноутбук, 81% - бездротову широкосмугову мережу, 73% - особистий смартфон і 67% - мобільні додатки для подорожей.
Деякі готелі, як, наприклад, Chancellor Hotel на Юніон-Сквер у Сан-Франциско, у співпраці з компаніями-розробниками програмного забезпечення створюють власні додатки для смартфонів, які постояльці можуть використовувати для замовлення часу заїзду та виїзду, щоб знайти найближчий ресторан і ін. "Сучасні технології дозволяють нашим гостям робити все самим", - сказав директор з маркетингу готелю Натаніель Рамос в інтерв'ю "The New York Times". Гості іншого готелю, Ocean House на Род-Айленді (США), можуть користуватися безкоштовним iPad і віртуальним фітнес- тренажером в будь-який час дня.

Похожие страницы